Rabu, 31 Julai 2013

Belajar Bahasa Inggeris Cara Mudah Dan Pantas (100% Bahasa Melayu)


Belajar Bahasa Inggeris Cara Mudah Dan Pantas Dengan Pendekatan Menarik



Dr. Irfan Khairi berkata:

" Walaupun saya bercakap bahasa Malaysia, menulis bahasa Malaysia, bergaul dalam bahasa Malaysia, tetapi…

Saya berfikir dalam bahasa Inggeris. Setiap masa, saya bercakap dengan diri saya sendiri dalam bahasa Inggeris. Sekiranya ada masalah, saya selesaikannya dalam kepala menggunakan bahasa Inggeris."

Saya dapati, berfikir dalam bahasa Inggeris dapat memperbaiki dan membuatkan saya lebih fasih berbahasa Inggeris. "

SUMBER: http://www.irfankhairi.com/blog/motivasi/tak-pandai-speaking/



So, to improve your English, think in English :)



Pernah anda mendengar Belajar Bahasa Inggeris menggunakan Bahasa Melayu, sesuatu yang jarang di dengar bukan?. 

Tetapi itu bukanlah suatu yang mustahil. Dengan Isi kandungan yang ringkas dan padat dengan tip-tip dan kaedah melaksana, belajar bahasa inggeris menjadi lebih mudah!



a) Ditulis dan diolah dalam Bahasa Malaysia agar anda dapat betul-betul faham dengan tatabahasa Inggeris.

b) Mengandungi 17 bab yang merangkumi nouns, adjectives, pronouns, adverbs dan sebagainya.

c) Bagaimana untuk membina soalan dalam Bahasa Inggeris.

d) Sangat sesuai untuk mereka yang lemah penguasaan grammar.

e) Banyak Lagi........ 


Awas, anda mungkin tersilap!


Ketahui 7 kesilapan biasa yang sering berlaku dalam penggunaan Bahasa Inggeris dengan melanggan newsletter dari kami. KLIK SINI

Kami akan hantar TIPS BAHASA INGGERIS PERCUMA kepada anda.


** Lemah Bahasa Inggeris? Bukan persoalan lagi! INILAH PENAWARNYA!

** Belajar Bahasa Inggeris kini menjadi mudah dan menyeronokkan. Cepat KLIK SINI

** Laman Rasmi Kami http://tinyurl.com/inggerissenang



Tiada ulasan:

Catat Ulasan